Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
» REKLAMACJE

REKLAMACJE

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.odimed.pl prowadzony jest przez ODIMED.PL ul. Wrocławska 80/54, 30-017 Kraków.

Odimed.pl
Ul. Wrocławska 80/54
30-017 Kraków
e-mail: sklep@odimed.pl
www.odimed.pl
NIP: 8691238210
REGON: 852548221

Wszelkie zapytania/reklamacje prosimy kierować na adres mailowy: sklep@odimed.pl, za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie www.odimed.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 796 662 282 (w przypadku kontaktu telefonicznego koszt połączenia zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta konsument).

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

ODIMED.PL zobowiązuje się podjąć wszelkie działania mające na celu właściwe funkcjonowanie sklepu w zakresie na jaki pozwalają dostępne technologie. Wszelkie nieprawidłowości w działaniu sklepu będą usuwane najszybciej jak to możliwe.

Każdą przerwę oraz nieprawidłowości w działaniu sklepu internetowego prosimy natychmiast zgłaszać do serwisu sklepu ODIMED.PL pod numerem telefonu: 796 662 282 lub na adres mailowy sklep@odimed.pl

Podczas zgłaszania reklamacji prosimy o padanie następujących danych:  imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

Reklamacje rozpatrywane są przez ODIMED.PL w ciągu 14 dni. Jeżeli wskazany okres czasu będzie niewystarczający do rozpatrzenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany w jakim okresie czasu reklamacja zostanie rozparzona.

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

ODIMED.PL odpowiada przed Klientem będącym konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

Wszelkie reklamacje związane z zamówieniem prosimy kierować na adres mailowy: sklep@odimed.pl, za pośrednictwem formularza online dostępnego poniżej (w przypadku użytkowników zarejestrowanych prosimy o korzystanie z formularza dostępnego w zakładce Panel Klienta) lub telefonicznie pod numerem telefonu 796 662 282 (w przypadku kontaktu telefonicznego koszt połączenia zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta konsument).

Reklamacje rozpatrywane są przez ODIMED.PL w ciągu 14 dni. Jeżeli wskazany okres czasu będzie niewystarczający do rozpatrzenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany w jakim okresie czasu reklamacja zostanie rozparzona.

ODIMED.PL ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za produkty z metką ODIMED.PL. W przypadku pozostałych produktów odpowiedzialność ponosi producent na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli karta gwarancyjna zakłada taką możliwość, Klient może zgłaszać  swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. 

Plik do pobrania:

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl